Hjælp til Netbank

De hyppigste årsager til at Netbank driller er, at der er problemer med at logge på, eller at en kode er blevet glemt.

Mange af disse problemer er nu blevet løst, efter at vi er gået over til NemID.

Skulle du mod forventning ikke kunne logge på med din NemID eller er der noget der driller med din NemID-kode eller det tilhørende nøglekort, så kan du finde alle spørgsmål/svar ved at klikke her på NemID-Supporten. (du forlader vores hjemmeside, og skal vælge den påny, når du er færdig med NemID-Supporten. På NemID-Supporten finder du også telefonnumre m.v. såfremt du ikke selv kan løse problemet ved selvbetjening).

En anden hyppig grund til at Netbank ikke helt virker som du regner med, er at nogle opsætninger på din maskine ikke er helt optimale.

En god måde at se om du er klar til at gå på Netbank er at kontrollere indstillingerne på www.tjekbank.dk

Klik her for  tjek  

Er der andre spørgsmål eller problemer når du bruger vores Netbank, så er vi ikke længere væk end telefonen, så ring gerne til:

Sparekassen Bredebro -  74711541

Tønder Sparekasse      -  73921541

Skærbæk Sparekasse  -  74751541

Du kan ringe til mandag til fredag mellem kl 09.30 - 16.00. Om torsdagen dog helt til kl. 17.00