Værdier skaber vi i fællesskab med kunderne

I relationen mellem kunde og pengeinstitut er der flere vigtige faktorer, der spiller ind. I Sparekassen lægger vi afgørende vægt på en ærlig og ligefrem dialog med vores kunder. Det er vigtigt for os at have en åben dialog og en god relation med alle vores kunder, fordi vi i dagligdagen med råd og vejledning er med til at fastlægge vores kunders økonomiske kurs – ofte mange år frem i tiden.

Sådanne råd og beslutninger skal hvile på et solidt grundlag. Og med det udgangspunkt er vores rådgiverfunktion et godt redskab for den enkelte til at skræddersy en individuel familieøkonomi og en tryg fremtid.

Hos Sparekassen er nærhed og lokal forståelse vigtige elementer i relationen med vores kunder. Derfor er vores medarbejdere alle lokalt forankrede og ved dermed, hvad der rører sig i byen, kommunen, landsdelen osv.

Hos Sparekassen er vores kunder i centrum. Det betyder bl.a., at vi har forsøgt at gøre tingene så nemme for vores kunder som muligt. Derfor er vi nemme at få fat i: Du er velkommen i dit lokale pengeinstitut, du kan ringe til os, eller du kan sende os en besked. Uanset hvordan du kontakter os, kan vi træffe de rigtige beslutninger med det samme.

Derfor er vi værd at tale med.