Udfordringer i forhold til skift af Tinglev og Løgumkloster kunder til Sparekassen.
Kunder i Tinglev og Løgumkloster Sparekasse er nu flyttet over på Sparekassens IT-platform.
Hvis der er kunder eller andre der overfører til jeres tidligere reg.nr. og kontonummer, så vil de betalinger der går igennem blive sendt til Vestjysk Bank og videre til Sparekassen.
Flere pinkoder til kort? Enkelte kunder kan opleve, at der modtages flere breve med pinkoder, selvom der tidligere kun har været én kode.
Har du brug for at spærre dit kort, skal du kontakte Nets på:
* 44 89 29 29 for Dankort og Visa/Dankort
* 44 89 27 50 for Mastercard og Mastercard Debit
* Du skal huske både at ændre konto- og kortnummer i MobilePay
Hjælp til netbank finder du her:
* https://www.sparbredebro.dk/netbank/hjaelp-til-netbank/
* Eller ring direkte til Hotline på 44 70 24 42
Det skal du huske – MobilePay og andre abonnementer:
Da du får nye kort- og registreringsnumre, skal du huske at opdatere dine kort i Wallet (Google Pay/Apple Pay). Du skal også rette dine konto- og/eller kortoplysninger ved MobilePay, Brobizz ogmusik- og streamingtjenester som Netflix, Spotify osv.
Er du erhvervskunde, så husk at opdatere virksomhedens oplysninger
Da virksomheden får nye registreringsnumre, skal I huske at opdatere oplysningerne.
For eksempel i forbindelse med virksomhedens:
* lønsystem
* indbetalingsservice ved Nokas
* kortterminal
* MobilePay erhvervsløsning
* aftaler om f.eks. hosting af hjemmeside og google.
.