Netbank
Der er flere grunde til, at Netbank kan drille. De hyppigste årsager er, at der er problemer med at logge på, eller at en kode er blevet glemt.
I Netbank bruger du din MitID for at logge på. Skulle du mod forventning ikke kunne logge på med den, eller er der noget, der driller med dit MitID eller det tilhørende verifikationsmiddel , så er løsningen ofte bare et klik væk.
Vi har samlet alle spørgsmål og svar, som du finder ved at klikke her på MitID-Supporten (du forlader vores hjemmeside, og skal vælge den på ny, når du er færdig med MitID-Supporten. På MitID-Supporten finder du også telefonnumre m.v., hvis du ikke selv kan løse problemet ved selvbetjening).
Der er dog også en anden hyppig grund til, at Netbank ikke virker helt, som du regner med. Det kan være, at nogle af opsætningerne på din computer ikke er helt optimale.
Ønsker du at finde ud af, om du er klar til at gå på Netbank? Det er heldigvis nemt! Du skal bare kontrollere dine indstillinger på www.tjekbank.dk
Har du andre spørgsmål eller problemer, når du bruger vores Netbank, så er vi ikke længere væk end telefonen.
Så ring gerne til din afdeling af Sparekassen.
Du kan ringe til os mandag til fredag mellem kl. 10.00 - 16.00, torsdag dog til kl. 17.00.