Netbank

Der er flere grunde til, at Netbank kan drille. De hyppigste årsager er, at der er problemer med at logge på, eller at en kode er blevet glemt.

I Netbank bruger du din NemID for at logge på. Skulle du mod forventning ikke kunne logge på med den, eller er der noget, der driller med din NemID-kode eller det tilhørende nøglekort, så er løsningen ofte bare et klik væk.

Vi har samlet alle spørgsmål og svar, som du finder ved at klikke her på NemID-Supporten (du forlader vores hjemmeside, og skal vælge den på ny, når du er færdig med NemID-Supporten. På NemID-Supporten finder du også telefonnumre m.v., hvis du ikke selv kan løse problemet ved selvbetjening).

Der er dog også en anden hyppig grund til, at Netbank ikke virker helt, som du regner med. Det kan være, at nogle af opsætningerne på din computer ikke er helt optimale.

Ønsker du at finde ud af, om du er klar til at gå på Netbank? Det er heldigvis nemt! Du skal bare kontrollere dine indstillinger på www.tjekbank.dk

Klik her for tjek

 

Har du andre spørgsmål eller problemer, når du bruger vores Netbank, så er vi ikke længere væk end telefonen.

Så ring gerne til:

Sparekassen Bredebro
Tlf. 74711541

Tønder Sparekasse
Tlf. 73921541

Skærbæk Sparekasse
Tlf. 74751541

Du kan ringe til os mandag til fredag mellem kl. 09.30 - 16.00. Om torsdagen kan du dog ringe helt til kl. 17.00.