Medarbejdernes værdisæt

Sparekassens medarbejdere er både Sparekassens og vores kunders aktiv. Vi medarbejdere er som sådan helt afgørende for, at Sparekassen altid opfattes som professionel og succesfuld overalt, hvor vi bevæger os.

Her er ti regler omkring værdiskabelse for både medarbejdere og kunder, som Sparekassen selv har defineret:

  1. Vi vil være Vesteregnens bedste pengeinstitut
  2. Behandl kunderne, som du selv ønsker at blive behandlet
  3. Vær ærlig over for dig selv, dine kolleger og kunderne
  4. Kunden skal have et hurtigt og kvalificeret svar på enhver henvendelse
  5. Vi involverer os i lokalsamfundet
  6. Du er Sparekassen, også når du ikke er på arbejde
  7. Vi skal benytte ambassadøreffekten hos vores gode kunder
  8. Vi skal have høj etik i rådgivningen
  9. Vores samarbejdspartnere skal fremhæves over for vores kunder
  10. Vi har pligt til at vedligeholde og videreudvikle det faglige niveau